Synnovem
Navigation

Telefonische dienstverlening voor overheden

Met onze telefonische dienstverlening ondersteunen wij gemeenten en projecten in bereikbaarheid en communicatietrajecten richting ondernemers. Als het gaat om bekendheid te genereren voor een event of bij calamiteiten. Veel ondernemers moeten in korte tijd worden gesproken. Adviseurs en projectmedewerkers van de gemeente hebben niet altijd de tijd om ondernemers persoonlijk te woord te staan en terug te bellen op de afgesproken tijden.

Onze ervaren medewerkers kunnen een team, afdeling of een project hierin ondersteunen. Vooraf wordt de opdracht goed doorgesproken, een belscript geschreven, bellijsten worden opgesteld en de vervolgacties worden in kaart gebracht. Ons professionele belscript bevat een aantal relevante onderdelen en helpt het gesprek te structureren. Bekijk onze werkwijze hieronder.

Wij geven de ondernemer de aandacht die ze verwachten en verdienen. Onze telefoondienst is snel ingeregeld en kan voor korte of langere periode worden ingeschakeld.

Benieuwd naar onze werkwijze en wat Synnovem voor jouw gemeente of regio kan betekenen?
Neem contact op Auke Bonsma 0519 22 81 58 of mail naar auke@synnovem.nl 

Onze werkwijze

In de voorbereiding op de opdracht wordt de opdracht doorgesproken en het belscript opgesteld. Deze handleiding zorgt voor een vaste volgorde in het gesprek en dat de juiste vragen worden gesteld.

De adviseur leest zich goed in voordat er wordt gebeld. Tijdens het gesprek worden korte notities opgeschreven, zodat na afloop van het gesprek een korte notitie bij de contactgegevens kan worden gezet.

Bij een terugbelverzoek is het, na het lezen van de notitie, duidelijk wat er in het voorgaande gesprek is besproken.

Ook wordt er desgewenst een rapport opgesteld waarin de uitkomsten, resultaten en statistieken van de belacties wordt weergegeven.

Neem contact op

“Met onze telefonische dienstverlening blijft het overheidsproject op schema.”

Auke Bonsma